torsdag 13. januar 2011

Starten på bakeeventyret.

Den 23 januar 2010 fylte min håpefulle 9 år og jeg ville lage en kake som var spesiell.
Hun elsker bløtkake og da fant jeg kakebilde på Helti100.no
Det var ganske spennende å å få et kakebilde som var knusktørt til å bli spiselig mykt, men jeg fikk det til og her ser du resultatet.


Kakebildet var dessverre sprukket i 3 biter når det kom med posten og det var delvis min skyld da jeg bestillte bildet i seneste laget.
Helti100 har også endret pakkerutinene sine og skal nå ikke slite med kakebilder som kommer frem i biter..Posten har vel kanskje litt skyld de også.. de behandler vel ikke akkurat posten så bra lenger nå som alt er automatisert ;)



Hilsen Kaketina :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...