lørdag 12. februar 2011

Hurra for deg som fyller ditt år- Del 2

Min håpefulle fikk jo som kjent muffins på bursdagen sin... men det ble også bakt sjokoladekake.

Tingeling var temaet men det skulle vise seg å bli vanskeligere enn jeg hadde trodd.
Det første bildet jeg hadde valgt ut ble ikke noe lett å følge når det ble forstørret så vi måtte finne et annet bilde.
Når bildet først var i boks så var det bare å sette i gang :)
Det var da jeg lærte at ansikter laget i smørkrem er vanskelig.. så da måtte jeg jukse på fjes og det ble absolutt ikke bra men sånn er det bare en gang.. man kan ikke få til alt :D

Her får dere se kaken med sterk tvil fra min side :) smaken var det ikke noe å utsette på i allefall :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...