onsdag 13. juli 2011

Muffins buketter.

Rydder litt på bloggen og da kommer gamle innlegg opp som nye - slik som dette.


Muffins er ikke lenger det det en gang var.. noen kloke hoder har funnet ut fler måter å lage de på eller sette de opp på og det første jeg testet ut var rosebuketter..
Min første bukett var med for store muffins.. den andre buketten var rett str men annen røre så de datt av til slutt - godt ingen skulle ha den :D
Jeg gir meg ikke og så klart teste ut dette igjen for her ser jeg en del muligheter å presentere slike på :D


2 kommentarer:

  1. Tidligere kommentar lagt inn på nytt grunnet opprydding på bloggen :)

    Saras kake kreasjoner.. sa...
    Må prøves en dag...
    Isoporkule inni? Og du festet de med pinner?
    18. april 2011 11:23


    Kaketina sa...
    Ja dette må du prøve Sara :)
    Største isoporkula de har på panduro og nederst i bunnen over vasekanten bor du ha to stk tannpirkere pr muffins.. etter det kan du ta en og en :) Pass på at muffinsene er faste ellers ramler de bare av :)
    18. april 2011 13:40

    SvarSlett
  2. må ikke du skrive oppskriften til oss?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...