onsdag 12. oktober 2011

Villa Perlesukker.

Villa Perlesukker er en blogg jeg har besøkt fast i 1 år nå.
Anne Brith som driver siden er utrolig flink til å bake de lekreste kaker og har vært en mentor for meg.
Ho har vært bla på kurs hos Peggy Porschen i England og lært seg mange flotte triks med å pynte cookies.
Her kan du se noen cookies ho har laget.. Disse passer jo nå som det er høst.

Se denne flotte Mikke mus cookies som ho har laget!


( Bildet er lånt med tillatelse fra Villa perlesukker)

I forbindelse med 1.års dagen på bloggen så feiret ho med give away og den ene premien var et valgfritt kurs som ho holder.
Det var stor jubel i heimen da jeg ble den heldige vinner :D
Nå skal jeg på marsipankurs den 25 november og jeg gleder meg vilt!
Her kan du se kursplan.
Jeg valgte meg marsipankurset, for jeg er ikke så god på figurer og så er dette noe jeg kan lære bort til min håpefulle slik at vi kan lage figurer i sammen til jul :) Kanskje vi sees der?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...