søndag 18. desember 2011

Kake til et levende leksika.

Min fantastiske lærer på videregående skal gå av med pensjon og det skulle markeres.

Jeg laget marsipankake med jordbær og banan og formet kaken som en bok.
På bildet ser man ikke høyden på kaken men det er den høyeste kaka jeg har laget tror jeg og det er jeg veldig glad for.. for den ble borte på få minutter :)
Nærmere 50 mennesker var med på å hylle denne flotte mannen som har en genuin interesse for fagene sine som var samfunnsfag, engelsk og historie :)
Ikke en time var kjedelig og var han borte så savnet alle han.

Det gikk litt fort i svingene på denne kaken så smaken redder den :)
Har brukt mobilen når jeg tok bilde..


"Kong Terje" kommer av at han rett og slett ruler i faget sitt og klasserommet når han er der :)


Jeg har plassert min blogg i Kjellernorske bloggkart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...