søndag 3. april 2011

Miss cupcake 2011.


Dr.Oetker har nå en konkurranse gående og den har jeg selvfølgelig meldt meg på.
Dr.Oetker er bla kjent for sin flotte kakepynt og jubelen stod i taket her i gården da det ble kjent at produktene deres kom i norske butikkhyller :D
Vanligvis har jeg reist til Sverige for å få tak i det jeg trenger fra dem.

Her er link til selve siden og her er link til mitt bidrag :)
Setter stor pris på om du har tid til å gi min muffins din stemme og om du deler enten bloggen eller en link til selve bildet så setter jeg stor pris på det :)
Har ingen forhåpninger om å vinne 1.premien men å være blandt de 10 beste hadde vært veldig morro :D

Man kan stemme kun en gang så det blir ikke noe styr med å huske å gi sin daglige stemme.

Tusen takk for din stemme og måtte den beste vinne - er mange flotte bidrag der :D

2 kommentarer:

  1. WOW det var veldig flott gratis!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk jenta mi <3 <3 <3
    Flink du er som fikser konto selv da <3 <3 <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...