søndag 19. februar 2012

Strøsselboks.

Regner med at de fleste har sett den flotte boksen som Manuela på Passion4baking har. Den er kjøpt hos Riviera Maison webshop.
Den er nydelig men den blir litt i dyreste laget for meg.
Ei bakevenninne av meg hadde funnet en treeske på Panduro med 6 rom i som hun malte rosa.
Jeg tente helt på ideen og fikk til slutt kjøpt en slik treeske og servietter med muffins på.

Jeg malte min hvit og limte på serviettene og når den var ferdig ser jeg at min bakevenninne har samme servietter :D
Heldigvis har vi brukt serviettene ulikt :)

Her er i allefall bilder av min eske - som jeg sikkert kunne jobbet mer med men jeg er nå fornøyd uansett.
Kan hende jeg lager fler når jeg finner serviettene jeg egentlig leter etter.. for jeg skulle helst hatt servietter med en stor muffins på :)Husk at når jeg runder 10 000 besøkende blir det give away :D


2 kommentarer:

  1. Åh, men gud så söt ask!!!!
    Superfin!!!

    SvarSlett
  2. Takk for det :D
    Godt alternativ til Manuela sin.. som er kjempelekker :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...