søndag 19. februar 2012

Muffins til Andrè.

Andrè fyller år igjen og han er ille glad i sjokolademuffins.
Jeg lagde muffins til han i fjor og nå ble det muffins i år igjen :D

Jeg hadde et par til overs som jeg fikk satt tenna i og de smakte himmelsk! Nå håper jeg Andrè liker de like godt som meg :DGratulerer med dagen Andrè :D

Bloggen har hatt masse besøk i det siste - noe jeg syns er kjempemorro :D
Har bestemt meg for at når jeg runder 10 000 besøk så blir det give away! :D
Del bloggen gjerne videre og brått er det give away tid :D

2 kommentarer:

  1. De var lekre og sjokolademuffins er jo så godt.kremen var så blank og fin, kan jeg spør om oppskriften?
    Ha en flott søndag;)

    SvarSlett
  2. Heia Lillian :)
    Det er smørkremen som ligger inne på oppskrifter :) Ikke den fra Cacas men den andre.. den er kjempegod :) Bare justere mengden med kakao ut fra hva du selv liker.. her brukte jeg kun 2 ss med kakao :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...