fredag 13. april 2012

Shopping hos Søstrene Grene.



Jeg har alltid sett for meg at Søstrene Grene var en ekslusiv butikk... så jeg har vegret meg for å titte inn.
Etter at jeg har sett at fler har handlet billig der så måtte jeg bare snuse litt rundt.

Historien om søstrene kan dere lese HER

Først må jeg bare skryte av butikken på Jessheim storsenter.. den var så ryddig og bygd opp på en herlig måte :) Jeg likte kjempegodt hvordan de hadde brukt trekasser til hyller :)

Det var lite bakesaker der denne gangen men etter sikkert 3 runder i butikken så kom hjem hjem med dette :
4 pk med normalstr muffinsformer og 1 pk med små muffinsformer. Det er 60 former i hver pk og alle pakkene hver for seg kostet under 10 kr. Blir morro å se om de er gode å bruke til muffins :)
2 stk koblere fant jeg også.. de kostet 6 kr stk.

Så fant jeg også en muffins bordkortholder - den var den dyreste på hele handleturen og kostet hele 11 kr :D
Jeg ble fortalt at Søstrene Grene fikk inn litt av hver vare så er du der en uke så er det ikke sikkert at varen er der neste uke.
De fortalte også at Søstrene Grene kommer til Strømmen storsenter til høsten og det likte jeg veldig godt, sparer masse på kjøring :D

Så dette ble ukens billigtips for de som trenger det :)


God helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...